برای قرار دادن چند موضوع در یک قالب از گزینه Group استفاده می شود.

این گزینه در قسمت Architecture و بخش Model قرار دارد. با انتخاب گزینه Model Group سه گزینه دیگر نیز با  عنوان های زیر مشاهده می شود.

Place Model Group: با استفاده از این گزینه می توان از گروه هایی که ایجاد کرده اید دوباره استفاده نمود.

Create Group: برای ایجاد یک Group از این گزینه استفاده می شود.

Load as Group into Open Project: به منظور استفاده از Group پروژه های دیگر در یک پروژه جدید؛ این گزینه مورد استفاده قرار می گیرد.

( برای استفاده از دو گزینه دیگر Place Model Group و Load as Group into Open Project ابتدا باید به وسیله گزینه Create Group یک Group ایجاد نمایید. )

برای ایجاد یک Group ابتدا موضوع های مورد نظر خود را انتخاب نموده و از قسمت Create گزینه Create Group را انتخاب کرده. در این صورت در صفحه پنجره جدیدی باز می شود که در این قسمت می توان عنوان گروه جدید را وارد نمایید.

در ادامه پس از کلیک بر روی گزینه Ok موضوع هایی که جدا از هم انتخاب شده بود به صورت یک گروه مشاهده می شود.

حال اگر از بخش Model بر روی گزینه Model Group کلیک نموده و Place Model Group را انتخاب نمایید در قسمت Properties تمامی گروه هایی که با عنوان های وارد شده ایجاد کرده اید در این قسمت قرار می گیرد و با انتخاب هر یک می توان از آنها استفاده نمود.

Load as Group into Open Project : از این گزینه برای استفاده از Group هایی که در یک پروژه دیگر ایجاد نموده و قرار است از آن در پروژه جدید استفاده نمایید کاربرد دارد، که در این صورت پروژه قبلی باید باز باشد.

به این صورت که ابتدا پروژه ای که در آن Group های مورد نیاز شما قرار دارد را باز کرده و سپس وارد صفحه جدید و یا پروژه جدیدی که قرار است Group در آن استفاده شود وارد شده و گزینه Load as Group into Open Project را انتخاب نموده تا پنجره ای با عنوان Load into Project فعال شود، در این قسمت با انتخاب پروژه قبل و Ok نمودن Group وارد فایل جدید می شود.